sippa

Alla inlägg under april 2011

Av Gabriella - 29 april 2011 21:07

Tiden går såååå fort, igår fyllde valparna 1 år. Det känns som att dem nyss var små bollar som tultade runt i valplådan under Colleens vakande öga.


En riktig snygging måste jag då säga att min Gaia är  

   


Det här är Rufus födelsedagspresenter. Han gillar den grymtande grisen så mycket att han klagar högljutt då den tas ifrån honom. Nu är han nyklippt och väger 27,8 kg.

 

Av Gabriella - 29 april 2011 20:50

Hundarna har varit på fjällsemester med övriga familjen och dem älskar verkligen det. För det innebär mycket nya dofter, mycket uppmärksamhet och det bästa av allt att dem får vara ute så mycket. Dem blir alltid så glada och får så mycket energi då vi far iväg på semester och dem får följa med. Även hundar gillar att komma iväg ibland och hitta på roliga saker. Här kommer lite bilder på mina älsklingar. Jag fick en enorm hemlängtan när jag såg bilderna på dem. Gaia har blivit så stor och hennes päls är verkligen jättefin. Samma lockiga typ som sin mor och mormor, vilket jag gillar.


         

 

Fick veta att Sippan och Colleen var riktigt duktiga fotomodeller. Gaia däremot vill inte vara still så länge att man kan få ngn bra bild på henne. Hahaha hon är då alltid full med energi, bådar gott inför hennes agilityträning till sommaren.

Av Gabriella - 1 april 2011 19:30

A litter is planned with Colleen during spring 2012. I have yet not decided which male I'll use, but I'm in contact with some beautiful males and I really like them.


Nästa vår 2012 ska jag ta en kull med Colleen. Jag har några väldigt fina och lovande hanar som jag håller på att kolla upp.

Presentation

Language

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards